when summer is gone.. SALES!

Monday, September 22, 2014

PicMonkey Collage2 El verano se fue y yo tambien perdi ganas de publicar nuevos looks. He pensado mucho de blog, moda y todo eso. Estoy cambiando mi estilo. Quiza es porque dentro de muchos meses (jaja todavia muchos!) cumplo 25 anitos. Ya es tiempo de decir adios a algunas prendas que tenia en mi armario pero no usaba casi nunca. Ya que estoy en Polonia lo vendo en una pagina de subastas. Lo siento, pero es solo para las polacas! Mientras estoy en Polonia (hasta junio eh...) voy a publicar las entradas en blog en polaco tambien. Cambiare un poco forma de las entradas. Primero - no tengo fotografo ni camara, las fotos tomare en mi casa, con el movil o ipad. Segundo - con cada look intentare daros algunos consejos.
 Ahora os dejo con mis ultimos looks de Espana, nos vemos pronto!

 Lato przeminęło, a ja postanowiłam wrócić do blogowania po polsku, bo... jestem w Polsce. Myślałam sporo na temat sensu tego bloga, tak wiem, sensu nie ma żadnego. Kolejny blog, zdjęcia kiepskiej jakości i ciuchy z sieciówek. Teraz nawet nie mam fotografa w Polsce. Będę publikować outfity, ale też dawać pewne podłoże bardziej merytoryczne. Tak wiem. Żadna filozofia w ubieraniu. Tak wiem. Ameryki nie odkryję. Zbliża mi się ćwierćwiecze, więc postanowiłam zmienić troszkę styl. Ot, tak. Dlatego zdecydowałam zrobić generalne porządki w mojej szafie, no i... Zapraszam na allegro! Ja, matka moich butów sprzedaje 5 par, a do tego kilka super modnych ciuchów!
 Zostawiam was z ostatnimi zdjęciami z mej ukochanej Hiszpanii.

 Besos, Monika 

PicMonkey Collage3 PicMonkey Collage4 PicMonkey Collage6

You Might Also Like

2 comments

  1. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba i druga od dołu :) zazdroszczę na tej drugiej espadryli!

    ReplyDelete
  2. Ta panterkowa spodniczka jest Boska :) Obserwujemy?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Like me on Facebook

followers