i will be back!

Saturday, July 20, 2013


Blog zaniedbany, ale nie z powodu mojego lenistwa, wręcz przeciwnie. Miałam zbyt wiele na głowie, nie myślałam nawet o tym, żeby szukać kogoś kto robiłby mi zdjęcia, nie kupowałam żadnych nowych ciuchów, nawet lookbooka nie przeglądałam, co mi się nie zdarza. Ale mimo wszystko osiągnęłam to, co zamierzałam - jestem licencjatem do kwadratu! Po wielu przeciwnościach losu, błędach innych ludzi, po jednej dobie nauki zdałam egzamin licencjacki i obok dziennikarskiego wykrztałcenia, mam także socjologiczne. Co dalej? Za dwa lata Pani magister dziennikarstwa, a potem czas pokaże. No i w końcu praca, obym coś znalazła!
Już we wtorek lecę do Hiszpanii! W końcu wakacje, w końcu po ponad dwóch miesiącach zobaczę mojego chłopaka, z którym do Polski wrócę we wrześniu. "Zatrudniłam" go jako fotografa, nawet wysłałam pocztą szpilki. Moje "kreacje" będą proste, szczególnie, że na moim kochanym południu temperatura nie spada poniżej 30 stopni aż do września.
Były wyprzedaże, tak... Ale ja oszczędności wydałam na bilety lotnicze, więc kupiłam jedynie dwie sukienki - białą sukienkę maxi i blado różową asymetryczną w Stradivariusie, urocze klapeczki w Mohito, przewiewną bluzkę w Zarze, bluzę z powyższego zdjęcia także tam oraz skórzaną torbę w Mango. W Hiszpanii na pewno coś wpanie w moje łapki. Liczę na to, że Hiszpanki nie połasiły się na urocze sweterki z Zary. Na pewno zajrzę też to Massimo Dutti, w Polsce nawet na wyprzedaży ceny kosmiczne, a ja tiulową spódnicę upolowałam za 20euro.

You Might Also Like

2 comments

  1. Masz przepiękny kolor włosów :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

followers