it was too COLD!

Thursday, April 11, 2013

IMAG1761
Tyle planów, tyle miejsc do zobaczenia, i co? Pogoda pokrzyżowała plany całkowicie. W tym roku miałam gościa na Wielkanoc - mojego chłopaka, który opuścił słoneczną Hiszpanię i musiał się przez dwa tygodnie męczyć z polskim zimnem. Mogłam mu jedynie pokazać Rynek w Poznaniu oraz Wrocław, bo z tego miasta odlatywał. Myślę, że zima mnie lubi i to bardzo, ale bez wzajemności. Chciała mi pokazać, że mimo iż spędziłam typowo zimowe miesiące w ciepłych krajach to ona o swej platonicznej miłości nie zapomina. Poszła sobie w końcu, a ja już niedługo robię sobie bardzo długi weekend majowy pod palemkami. Mam nadzieję, że też z jakimiś zdjęciami outfitów.   IMAG1680
Tak się je smalec! (oczywiście żart, mięsożercą nie jestem), po prawo Licheń (wujcio google nie gryzie można poszukać) 
P3300021
Cuda niedziwy świąteczne - W tym roku skromnie, tradycyjnie bo czasu nie było - mazurek z masłem orzechowym i czekoladą 
P3300024
Cupcakes karmelowe ze snikersami 
P3300027
Sernik kajmakowy - cudo! 
P3300029
Babka migdałowa - cudo 2! Oba cuda robione także w tamtym roku, które możecie obejrzeć także na blogu.

You Might Also Like

6 comments

  1. łał ile słodkości, a zdjęć ze wspomnianych miejsc nie ma i zdjęcia chłopaka też nie... ach, możne następnym razem?

    ReplyDelete
  2. Jest zdjęcie z Wrocławia, pierwsze. I z restauracji w Poznaniu, było na prawdę za zimno i nie chciało mi się pozować ;) Chłopak może kiedyś;)

    ReplyDelete
  3. Świetne fotki:)Wyglądasz super:) A jakie pyszności

    ReplyDelete
  4. Jakie słodkości! <3
    Urocza jesteś :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

followers