fashion blogger fest - czy bylo fest?

Tuesday, March 12, 2013

IMG_7187
Nie uważam się za żadną blogerkę, szafiarkę czy jakkolwiek by tego nie nazwać. Po prostu lubię ubrania. Lubię też modę, ale... konferencje w stylu Fashion Blogger Fest na który pojechałam nie są w moim stylu. Nie będę opisywać o czym było, ponieważ to możecie znaleźć u każdej blogerki, która tam była (np. moja przyjaciółka pinkhanger). Pojechałam dla zabicia nudy i spotkania przyjaciółki, której nie widziałam pół roku. Nie dowiedziałam się nic nowego, co nie znaczy jednak, że się nudziłam. Jakiś czas temu myślałam o prowadzeniu vloga i dzięki wystąpieniu jednej vlogerki jestem bliska realizacji tego pomysłu. Dlaczego? Bo cierpię na potok słowny i blog mnie ogranicza. Sprawy związane z promowaniem bloga czy pozycjonowaniem obce mi nie są. Znam się na projektowaniu stron, ale mam okropnego lenia i nic nie zrobię, ażeby mój blog był wysoko w statystykach. Najlepszą atrakcją dodatkową była... kawa, która postawiła mnie na nogi. Showroomy sklepów New Yorker i Tally Weijl były zupełnie nie w moim stylu. Możliwość zrobienia loków mijała się z celem na mojej czuprynie. Skorzystałam jednak z badania włosów dzięki któremu dowiedziałam się, że moje włosy nie są zniszczone mimo wielkich krzywd jakie im wyrządziłam. Są po prostu suche i potrzebują nawilżenia. Załapałam się też na "fotoseszyn". Nienawidzę zdjęć. A i bym zapomniała! Oczywiście zaproszono "celebrity", którą była Maja Sablewska. Okazała się miłą osobą nieunikającą zdjęć. 
 Ps. Aby przywołać wiosnę szybciej postanowiłam odnowić wystrój bloga.   IMG_7170
IMG_7229
IMG_7195
IMG_7179
IMG_7234

You Might Also Like

4 comments

  1. łał, ale pięknie wyglądałaś :*

    ReplyDelete
  2. Ja dostałam na to zaproszenie, ale nie pojechałam.

    ReplyDelete
  3. Jak świetnie, że udało mi się natknąć na Twojego bloga ;-) Poznałyśmy się kiedyś na spotkaniu blogerek. Pięknie wyglądałaś na tym spotkanku i ten neonowy naszyjnik oraz buty po prostu boskie ;-) Zapraszam do mnie i dołączam do obserwatorów fanów itp.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

followers