black and white

Friday, March 15, 2013

IMG_7311
Niezwykle mnie cieszy, że biel i czerń są gorącymi kolorami na nadchodzące lato. Wszelkie mięty, pastele i neony powoli mi się przejadają, bo widać je wszędzie. Strój z Fashion Blogger Fest. Nie wyróżniałam się w tłumie, raczej się w niego wtopiłam. Ale jest to zestaw w moim stylu chociaż... brakuje obcasów. No, ale - śnieg, pociąg i cały dzień w butach, to niestety nie na moje nogi ani plecy.   IMG_7299
IMG_7315
IMG_7294
IMG_7310
IMG_7343
IMG_7289
buty, suknia, naszyjnik - zara / marynarka - mango

You Might Also Like

4 comments

  1. Też musze przyznać że marynarka wymiata ;)

    ReplyDelete
  2. Ja lubię to klasyczne połączenie bieli i czerni, aczkolwiek latem chyba bardziej wolę sięgać po bardziej energetyczne barwy. Świetnie wyglądasz w takim zestawieniu, zgodzę się z komentarzem wyżej - marynara wymiata. :)

    ReplyDelete
  3. świetny zestaw !
    bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

followers