pearls & stripes

Friday, January 04, 2013

CIMG4192
"Wracam do blogowania, zaczynam blogowanie - jak zwał tak zwał." - cytuję posta z 22 listopada. Tym razem zamierzam jednak poruszyć niebo i piekło, żeby rozkręcić bloga. Nie chodzi tu o Nowy Rok i postanowienia. Nie lubię tego zwyczaju. Ostatnio moje życie staje na głowie i ja - lubiąca wszechobecną samotność i nie lubiąca ludzi, żyję sobie na słonecznym południu Europy z mężczyzną niemniej upartym ode mnie, który gdera mi nad uchem - "Jeśli lubisz ubrania, ubierać się, a to tego jesteś fotogeniczna i ładna wróć do bloga" (oczywiście po hiszpańsku). Zdziwiłam się, bo kiedy mu powiedziałam, że z chwilą rozpoczęcia naszego związku stał się ojcem moich butów, nawet nie protestował, ale zaznaczył, że nie chce aby nasza rodzinka zbytnio się powiększała. Z drugiej strony nie wyśmiał modowego blogowania, w końcu to też branża na której można dorobić się niezłych cyferek na koncie. Także witam, pozdrawiam i przepraszam, że zaśmiecam modową blogosferę.

Nietypowy Erasmus powoli dobiega końca, ale póki co będę starała się pokazywać stroje, które mogą w was budzić zazdrość. Dlaczego? Przepełnione słońcem i ciepłym powietrzem. Nie chodzi o ubrania bynajmniej. W Hiszpanii trochę inaczej niż w Polsce wyprzedaże ruszają w okolicach 2-7 stycznia (grupa Inditex zaczyna ostatnia). Póki co - H&M zawodzi, Mango - w końcu to Hiszpania, także mój portfel cierpi. I w tych cierpieniach pozostanie pewnie do końca stycznia. Oby nie umarł.

Miesiąc temu byłam z moim chłopakiem w Walencji, a konkretniej w Mieście Sztuki i Nauki (m.in największe Oceanarium w Europie). Pobliskie plenery bardzo sprzyjały robieniu zdjęć, nawet zwykłą cyfrówką. Efekty oceńcie sami. CIMG4221CIMG4169CIMG4196CIMG4165CIMG4213CIMG4148
beret - H&M / sweter - Mango / koszula - Stradivarius / spódnica - Blanco / buty, torebka - Zara

You Might Also Like

6 comments

  1. piękne połączenie swetra ze spódniczką, pięknie wyglądasz! ;)

    ReplyDelete
  2. uroczo wyglądasz,jak paryżanka ;))
    trafiłam tutaj z Modnej polki-może obserwujemy??
    biszkopcik86.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. witaj. ciekawy blog. obserwuję.
    zapraszam do mnie na nowy cykl o urodzie!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. piękna stylizacja;) fajnie wsyzstko dobrałaś;)

    pozdrawiam:)

    vixen1990.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ,JA JUŻ OBSERWUJĘ LICZĘ NA REWANŻ
    BISZKOPCIK86.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

Like me on Facebook

followers