i want summer back x 4

Wednesday, January 23, 2013

lb
Nie powinnam narzekać, bo jestem w miejscu gdzie nawet teraz temperatura lubi sobie podskoczyć do 20 stopni powyżej zera, ale świat dookoła przypomina bardziej jesień.Tęsknię za latem, tym najbardziej upalnym, za moim pierwszym dniem w Hiszpanii z 37 stopniami. Dla jednych to chore, ale ja uwielbiam upał! Pespektywa powrotu do zimnej Polski zaczyna mnie powoli przerażać. Owe zdjęcia, zrobione kamerką, więc jakość straszna, to takie moje zabijacze nudy podczas pierwszych dni w Hiszpanii. Z chęcią założyłabym znów coś tak lekkiego.
 lb2
zdjęcie na początku postu: koszula - h&m / spódnica - @ / buty - stradivarius
zdjęcie u góry: spódnica - zara / buty - @ / koszula, naszyjnik - h&m
 lb3
koszula - h&m / kurtka - sh / spódnica - bershka / buty - zara  
 lb4
bluzka - h&m / spódnica, buty - zara

You Might Also Like

7 comments

  1. świetnie stylizacje!

    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, w którym do wygrania bon na zakupy w sklepie internetowym Merg.pl! :)

    ReplyDelete
  2. świetny blog:)
    obserwuję i zapraszam do siebie (:
    pozdrawiam bb

    ReplyDelete
  3. Ale ci zazdroszcze! A u mnie snieg za oknem :(
    Fajne buty na ostatnim seciku i do twarzy ci w ramonesce. Kobieco tu u ciebie, mi pasuje ;)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. 2 i 3 połączenie podoba mi się najbardziej! ;)

    ReplyDelete
  5. super zestawy :)
    co powiesz na wspólną obserwację?

    xoxo

    ReplyDelete
  6. Cudowny blog, obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://imemmanuelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Dwa pierwsze zestawy to stanowczo moi faworyci :)
    Ach te szalone połączenie wzorów z soczystymi szpilkami i luzacki ala marynarski styl :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

followers