it's Toledo, babe!

Thursday, November 22, 2012

CIMG4011
Wracam do blogowania, zaczynam blogowanie - jak zwał tak zwał. Potrzebuję jakiegoś zajęcia, a wrzucanie od czasu do czasu zdjęć z mojej wielkiej hiszpańskiej przygody nie zaszkodzi. Na poniższych zdjęciach Toledo - urocze miasto 70km na południe od Madrytu, położone na wzgórzu nad największą rzeką Hiszpanii - Tajo. Spędziłam tam trzy cudowne dni. Przepiękna starówka to mieszanka trzech kultur - arabskiej, chrześcijańskiej i żydowskiej. Jest wiele miejsc do zobaczenia i trzy dni to na pewno za mało. Jednak będąc w Toledo należy pamiętać o spróbowaniu wyrobów z marcepanu z czego słynie miasto oraz wina. Castilla-La Mancha, którego stolicą jest Toledo słynie z jednych z najlepszych win w całym kraju. A jeśli już o winie mowa to warto spróbować sera... o smaku wina lub np. papryki (kolor odpowiednio fioletowy i pomarańczowy na zdjęciu) CIMG3999 CIMG4016 CIMG4040 CIMG4042 CIMG4064 CIMG4080

You Might Also Like

2 comments

  1. ja właśnie też byłam w Toledo! piękne miejsce! i nawet dodałam zdjęcie tej samej wystawy z fioletowym serem!

    ReplyDelete

Like me on Facebook

followers