hot september

Monday, October 15, 2012

CAM00137
Murcia - stolica Region de Murcia położona ponad 400 kilometrów na południowy-wschód od Madrytu i niecałe 70 kilometrów od Morza Śródziemnego. Tutaj egzystuję od 29 sierpnia...
 CAM00138
Przyleciałam do Hiszpanii całkowicie sama nieznając absolutnie nikogo. A jako iż jestem samolubem lubiącym niczym kot chadzać własnymi drogami, wybrałam zwiedzanie miasta z buta. Płaskiego buta, w co sama po dzień dzisiejszy uwierzyć nie mogę.
 CAM00134
Po drodze do centrum, która mi zabiera nie więcej niż 25 minut znalazłam uroczy sklepik z niemniej uroczymi muffinami i cupcakes.
 CAM00174
Znam hiszpański "jakotako", ale zrozumieć murcjański akcent jest niemal niemożliwym. Dobrze, że zrozumiała mnie pani w kasie kiedy kupowałam bilet autobusowy żeby pojechać nad morze.
 CAM00179 CAM00182
Odkąd sięgam pamięcią, a pamięć ma zawodną jest, marzyło mi się zobaczyć Morze Śródziemne, a potem już mogę umrzeć. No i prawie się spełniło... 
CAM00186
Pomimo mej dobrej orientacji w terenie (skromnie mówiąc jestem lepsza niż nie jeden gps) zgubiłam przystanek. Jednak po prawie 5kilometrach spaceru w 30 stopniach w cieniu i pomocy niemieckich emerytów, których w La Manga więcej niż trawy w całej Murci, znalazłam przystanek i wróciłam do murcjańskiego domu.
 001
Po dwóch tygodniach mego samotniczego żywota, los spłatał mi figla i zesłał osobnika płci przeciwnej, który na razie nie jest mną znudzony. Ba! Nawet pokazał mi swój ogródek...
 009
A nawet chciał poczęstować typowym daniem smażonym na wielkiej patelnii - paellą. Była ona jednak z kurczakiem, więc ma miłość do zwierząt nie pozwoliła mi owego dania tknąć.
 022
Ów Hiszpan zamiast znudzić się egoistyczną i wredną polską rudą dziewuchą jaką jestem, zabrał mnie do Sanktuarium Fuensanta. Bynajmniej w celach religijnych...
016
Chciał mi pokazać zachód słońca nad Murcią...
CDN...
Chcesz poczytać więcej o mojej hiszpańskiej przygodzie? Tutaj! 

You Might Also Like

2 comments

  1. So cool post!
    hope you'll visit my blog!

    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. QE FOTOS mas xulas,me ha gustado tu blog, te sigo!
    y si te gusta el mio te espero como seguidora :) un besito guapa!

    ReplyDelete

Like me on Facebook

followers