vamos ya!

Wednesday, August 01, 2012

P7275662
Dzisiaj jest dobry dzień żeby zacząć pisać tego bloga, ponieważ za 4 tygodnie będę w Hiszpanii (miasto Murcja). Erasmus w Hiszpanii, to marzenie, które się spełnia ale były momenty, kiedy myślałam, że nie pojadę. Nie jestem optymistką. Jestem realistką i wolę mieć miłą niespodziankę niż złą. Kim jestem? O tym w sekcji about. Zawsze mi się marzył Erasmus, więc czemu by o tym nie pisać? Na blogu będę też pokazywać zawartość mojej szafy, tak jestem fashion vitcim, ale nie chcę być postrzegana jako blogerka modowa. Mam jeszcze jedną pasję - pieczenie. Wszystkie moje cuda możecie obejrzeć w kategorii recipes. Słodycze nie powinny tylko dobrze smakować, ale wyglądać dobrze też. (Wszystkie działy są jeszcze w budowie)

You Might Also Like

0 comments

Like me on Facebook

followers